Friday, June 24, 2022

Moj stan


 

Srce Isusovo kakva nigdje nema,

a u svakoj duši moglo bi se naći.

Svaka koja sada iz potiha drijema,

može, hoće radovat se Tvojoj plaći,



ali kad bi tako stvarno bilo,

ne bi postojala kušnja za Tvoj zbor,

ne bih vraćala se ja pod Tvoje krilo

kao grešnica i sveti stvor.



Srce Isusovo što iznova mene rodi

svakog časa, teška ili slavna,

Tvoja riječ me zauvijek pogodi

kao odrednica iz vremena davna.



Srce Isusovo, Izvore i Rijeko

žive vode koja nosi moju kob,

koja mi blaženstvo plete meko,

slobodan sam uvijek Tebi rob.



Srce Isusovo, slatko, meko kao med,

ljubav koja pali čitavo mi biće,

oganj koji donosi mi samo mir i red

u to moje sneno, ponizno mi žiće



i vrline poslušnosti, odanosti,

sve za Tvoju naklonost i snagu,

Tebi ja poklanjam svoje kosti,

Tebi ja se divim na božanskom pragu.



Učini mi, Kriste, po tom Srcu Tvome,

moju bit i moje srce podari čistoćom

da izađem tome jadovanju svome;

obuzmi me cijelu tom svojom mekoćom.



U Tebi da stanujem sa srcem svojim

i sa svojom vjerom koja svijetli

kad se nađe pragu odajama Tvojim

gdje se duša sunča i gdje duh se vjetri.

24.06.2022. 03:44





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts