Thursday, June 9, 2022

Putevima vjetra


 

Oče naš, čitam Tvoje Svitke,

slušam pjesmu Tvoju koja blaži,

pratim riječi Tvoje pitke

da se Tvojom milošću osnažim.



Žeđi moja, moja stalna gladi,

Ti me, Kriste, vodiš gdje se ne zna

onaj put što se u mom srcu gradi

jer me hraniš i utažiš čak i usred sna.



Pravednost je Tvoja moja hrana,

mir od Tebe teče mi u čašu,

u taj kalež spasenja što se s Križa grana

i ka meni šalje radost našu.



Tvoja djela u meni se slave,

Tvoje meke kiše plode zemlju moju,

dar za sva blaženstva iz ljubavi prave

kao što je čežnja da posvetim vjeru svoju.



Na tom križu cvate nadnaravno cvijeće

koje miriše nepojmljivo i prodire do korijena

jer me čuvaš radi istinske i vječne sreće

kao što je zaljubljena u Te ova duša snena.



Sve Ti dajem i sve činim, sebe Ti prepuštam,

da me vjetrovima nosi ta nebeska lađa

putevima Tvoje volje što silazi s Tvojih usta

da od moga praha vjekovima mene rađa.



Ne moram ni znati kako dalje plovi,

niti kada mi je doba na obalu sići,

niti kamo nose valovi me ovi;

gdje god bila, duša će mi k Tebi stići.

09.06.2022. 00:15





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts