Tuesday, June 28, 2022

Sigurnost životnoga križa


 

Rastanak od sunčanih vrela

nosi susret nekoj zvijezdi.

Da sam mogla, da sam htjela

pustiti da tuga srcem jezdi,



bilo bi mi lakše i bilo bi bolje

jer tek tada dobila bih mir

od svih duša bez imalo volje

da me prate na svadbeni pir,



da pronađu Milost koju nosim.

Ali tada ne bih je ni zadobila

jer u nebu često kruha prosim,

zemlja još me nije zarobila.



Dragi, dragi, mili Bože moj,

moja zaštito i sklonište krasno,

samo ne daj da taj puk sav Tvoj

probudi se kada bude kasno.



Desnica me Tvoja drži, čuva, štiti,

daješ mi se obilato i na vrijeme,

al' još plačem zbog nesretnih biti

koje nose tako teško, teško breme.



Kako lijepo bit će moje uskrsnuće,

preobrazba moje neraspadljivosti!

Kad bi znali kako sigurna sam vruće

da ćeš dati meni krunu moje ranjivosti



jer bez križa ne bih ništa znala,

niti jesam li u raju ili u tunelu.

Radosna je vijest za srca mala

prava blagodat u duši i na tijelu.

28.06.2022. 22:07





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts