Tuesday, June 28, 2022

Psalam 116

 



Pjesma zahvalnica

Ljubim Gospodina jer čuje vapaj molitve moje:
2 uho svoje prignu k meni
u dan u koji ga zazvah.

3 Užeta smrti sapeše me,
stegoše me zamke podzemlja,
snašla me muka i tjeskoba.
4 Tada zazvah ime
Gospodnje:
»O
Bože, spasi život moj!«

5 Dobrostiv je
Gospodin i pravedan,
pun sućuti je Bog naš.
Gospodin čuva bezazlene:
u nevolji bijah, on me izbavi.

7 Vrati se, dušo moja, u svoj pokoj,
jer
Gospodin je dobrotvor tvoj.
8 On mi život od smrti izbavi,
oči moje od suza, noge od pada.
9 Hodit ću pred licem
Gospodnjim
u zemlji živih.

10 Ja vjerujem i kada kažem:
»Nesretan sam veoma.«
11 U smetenosti svojoj rekoh:
»Svaki je čovjek lažac!«

12 Što da uzvratim
Gospodinu
za sve što mi je učinio?
13 Uzet ću čašu spasenja
i zazvat ću ime
Gospodnje.

14 Izvršit ću
Gospodinu zavjete svoje
pred svim pukom njegovim.
15 Dragocjena je u očima
Gospodnjim
smrt pobožnika njegovih.

16 
Gospodine Bože, tvoj sam sluga,
tvoj sluga, sin sluškinje tvoje:
ti si razriješio okove moje.
17 Tebi ću prinijeti žrtve zahvalne,
zazvat ću ime
Gospodnje.

18 Izvršit ću
Gospodinu zavjete svoje
pred svim pukom njegovim,
19 u predvorjima doma
Gospodnjega,
posred tebe, Jeruzaleme!

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts