Friday, September 13, 2019

Naša oda



Loše počinjem za sada,
ali molitva je uvijek tu
pa što bilo.
Nema zvuka ugasloga grada,
a u sebi šapćem Večernju.
Puno se je natopilo


kišama i stihovima, potom
slijepih dana i vrućina
kao da je Kalvarija.
Ja sam uspela se za divotom,
a pjesma mi kao more sinja
što zbori je Marija.


Da bi istinskoga mira bilo,
potrebno je izmoliti
Milost koja se otvara
postepeno kao čedno krilo,
a i suza isproliti
tiho poput prekrivena žara


gornjim haljinama sveči.
Slavi, dušo moja, slavi
prepisku od svetih,
mudrost Božje riječi
koja te preplavi
i daje se speti.


Rekla mi je kako lijepo
učiniti dobro može biti,
najbolje od svega.
Makar srce ti je slijepo,
možeš odu sastaviti
za svog Boga, radi Njega.


Poniznosti, gdje je tebi kraj
da ti dođem, da dostignem
tvoje niti, tvoje tkanje?
Da ti priđem bliže daj,
malo savršenstva da postignem,
to božansko stanje


u kojemu ne može se biti
veličina neka stara
već je duša sve to manja,
što je jače željna kriti
od Boga si dara
i svjesnoga znanja.


Da ti se divim u intimi
za koju me predodredi
da nam bude stan.
Da me ne nađu ni krimi,
Kristu me povedi
prije nego padne san.
13.09.2019. 22:10



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts