Monday, September 9, 2019

Korita, leptiri i stijene




Kruh života moga više nije onaj gar,
pepeo i ugasnula svijeća; moje piće
duhovno mi sav je svjetla žar.
Isti je u noći kao kada sviće.


Tiho gori tiha kao šapat struja
onim koritom zemaljskoga tla
kroz koje mi životno to piće buja
od kojeg sam opijena sva.


Večernje su note iste kao život cijeli,
nema ništa što drugačije bi bilo.
Moja duša uvijek samo Boga želi
kao leptir kojem krhko leti krilo


čitava života, cijeli jedan dugi dan.
Tu, na rubu svega, prestaje i let
jer je leptir ovom svijetu nepozvan,
jer on živi samo zato da postane svet.


Ta su zemlja stijenke mojih vena,
korito je duša, čežnja vjere
koja Tebe, Boga čuva kao stijena
koja taloži se tiho bez ikakve mjere.
09.09.2019. 20:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts