Friday, September 20, 2019

Molitva iz blata



Pitaš me za čavlje
kojim sam Te zakucala
na to Drvo u grudima
što mi budi svako slavlje
da bih Tebi promucala
da me dužiš svojim čudima


kada god se Tebi ja obratim
mislima i govorancijama.
Ne znam tada sve širine
jer je potrebno da shvatim
da si svojim rezonancijama
primio me u tišine


s kojih padnem u tu svoju mlaku;
Bože moj, Bože moj,
dozivam Te stihom,
zašto si me ostavio u tom krahu
gdje je pao život Tvoj?
Pokraj Tebe molim tiho


da me uzmeš opet gore
il' u duševne dubine krasne,
bilo kamo, bilo gdje
jer po svuda to je more,
ali nema duše časne
što bi posvetila sve.


Zauvijek ću tražiti te ruke
koje su mi blagoslove dale
na tom otoku od blata
koje zna za Tvoje muke,
na kojem su mene zvale
riječi ponizne od zlata.
20.09.2019. 19:43

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts