Thursday, September 12, 2019

Mostovi od mraza





Jesenima kiše tražim, a stope mi bose
da po lišću zaborava gacam
dok me moje odlutale misli nose
novim godinama u koje se bacam.


Pronašla sam Tebe da Ti skladam,
da Te zovem uzdanicom svojih staza
i da se u Tebi svome oporavku nadam,
da se vratim kad zalutam na područja mraza


da ga lakše sveg prehodam i prebrodim
Tvojom snagom što je iznutra dobivam.
Mraz je Tvoje biće i moj život kojim hodim
jer su s neba on i kiša koju snivam.


Priznajem da zato mraz nosi ljepotu
pa ma kako nezgodno je njime pregaziti
onu tešku nevolju u svakome životu,
one mostove što ne volim ih prelaziti.


Mrazom preko mostova zaleđenih rijeka
mogu samo kročiti ako si uz mene;
stoga kada padnu kiše, znam da ima lijeka
za sve kušnje što su već odavno podnesene.


Moje bose stope, grčevite od hladnoće,
mojom krivnjom ogoljele jer ponekad sanjam,
u svoj žurbi ipak ponekad prenoće
tamo gdje se kišnim proljećima klanjam.


Mraz me iznenadi, tako znam da biti mora
Tvoja volja i taj darak s neba tmurna
pa se radujem što uspinjem se iz ta dola
k Tebi, Kriste, odakle mi stiže pomoć žurna.
12.09.2019. 16:15

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts