Wednesday, September 11, 2019

Gorko vino



Dozivala sam Tebe, Boga svoga
usred svojih sedam smrtnih grijeha.
Nisam bitke vojevala protiv zloga,
pustila sam da me prate bure smijeha.


Kad je srce stalo, reče udahni duboko,
gledaj vrapce, ljiljane i plug
ispred kojega se prostirala poljana široko
da na njoj izgradiš sebi plodan lug.


Sanjala sam grijehe pakla pritajena,
budila se bunilom i strahom
što ih nosi duša ova izranjena,
posipala kose pepelom, zemaljskim prahom.


Lađe se udaljile od mene,
a na obalama kriještale su ptice.
Progonjena pobjegoh od svoje sjene
da Ti poslije svega padnem nice.


Smirio si moje srce, ljubav moju
primio si kao omiljeni prinos
koji blažio je Žrtvu Tvoju.
Uzeo si moje grijehe, ispio si moje vino.
11.09.2019. 22:59





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts