Wednesday, September 18, 2019

Anđeli snivaju



Lijepe riječi sakrila sam u dubini,
srce moje nije stvarno slatko
jer gorčina izdiše mi u nutrini
koju ne zna upoznati svatko.


Sad je vrijeme moje blizu
i ljepote rujna mlačna.
Kapi kiše staklima mi kližu,
a nebesa nisu oblačna.


Varljivo je stanje moje sreće,
nevolje se pamte, al' ne bole.
Ni treperave ne smetaju mi svijeće
koje kao da umjesto mene mole.


Spustit ću ti tračak duha svoga,
predat ću ti samo ono što mi vrijedi,
to su uslišanja Boga moga
što Ga ljubav ona slijedi;


to je ono obećanje Mu predanja
što se događa u sjećanjima
od kojih je vatra moja manja,
ali tinja vijekom u susretanjima


kao što bi bio susret Porođenja,
majke, djeteta i njine poslušnosti
kada dođe vrijeme pohođenja
snježnobijele pravednosti.


Da te tada sretnem ili znam,
da te čujem kao rajske glase,
kao anđeoski proročanski san;
da me riječi tvoje odmah spase.
18.09.2019. 09:03





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts