Friday, September 27, 2019

Kao Marija









Nova bića





Odajem
Ti, Kriste, sva priznanja,
priznajem
Ti svaku čast

i
sve pravednosti zvanja
koje
nosi me u sladak spas





jer
kakav bi inače mogao biti

let
pokraj mirisnih podneva,
kakav
bi anđeo se mogao skriti

od
svega što nosi mi Rajska Djeva?





Sanjat
ću Te, želim Te sanjati,
bez
opomene strašne, bez ukora;
želim
se Tebi kraj Majke klanjati

koja
će blažiti riječi Tvojega zbora.





Posljednja
karika lanca mi spade

zbog
kojeg sam često i sebe mrzila,
koja
za sobom povlači grešne grade

i
s kojom sam svojim životom tržila;





iznova
živim kod Hrastove sjene
i
manje je onih mora noćnih,
iznova
gledam i manje je mrene;
iznova
udišem nektara moćnih.






Odlazim
na počinak opet kao rob,

da
me opet oslobodiš svu iznova

kao
kad podigneš kamen i grob,
kao
kad na stijeni tiskaš sveta slova,





kao
kad izliječiš gubave mi ruke
ili
kad zatražiš me iz ponora vode;
kao
kad uzvisi Majka Tvoje muke,
kao
kad se od nje nova bića rode.


27.09.2019.
18:28





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts