Monday, September 16, 2019

Ptice pod strehom



Treperavo lišće na nekom balkonu
čini mi sjenu velika cvijeta
dok molim zagovor svetu Madonu
da me usliši Gospodar svijeta,


pakla i raja, neba i praha.
Reći će ona sve što hoću,
ali ja ne znam, odjednom plaha,
navikla moliti uglavnom noću.


Gospodar svih ljudi, svih vojski, idola
Gospodin je moj kojega slušam
i ne znam što moja je životna rola,
što bi zatražila ova duša.


Da l' da još bolujem za svoj spas,
da li da pustim ptice pod strehom
ili da slijedim u svemu mili Tvoj glas
koji me vodi, Isuse, rajskom lijehom,


makar su dani samo varljivo vrući,
makar to ljeto nije pravo?
Zima će brzo i križ moram vući,
a nije mi žao za nebo plavo.


Nikome ne dam tu sjajnu sreću,
tu rajsku duhovnost i tihe boli.
Nikome nikada priznati neću
da srce Te moje nikad ne moli


ni dobro, ni zlo već samo snagu,
ustrajnost da držim ovaj put,
da zauvijek ostanem na tome tragu
gdje Majka od mene odvraća prut.
16.09.2019. 16:13







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts