Friday, December 9, 2016

Tko bi znao


Slavljeničkim duhom pripremam se i čekam
da se i u mome domu Blagdan smjesti,
jedem, gutam ono čega se dočepam
jer tko bi znao kad ću opet jesti.

Nemam niti jednog poklona, ni dara
da bih morala si popise zapisati
nego moja duša u svom Bogu se odmara
jer tko bi znao do kada ću disati.

U klasičnom smislu milosrđa ne dam,
još je velika potražnja u kantama za smeće,
samo gledam da si Bogu grijehe predam
jer tko bi znao kad ću opet imati ja sreće.

Na mom stolu nema ni pjenušca
jer ja neću niti stola posjedovati
već ja uzimam od Krista Vina, Krušca
jer tko bi znao kada opet ću Ga blagovati.

Gledam zvijezde, gledam noći čudesne,
zamagljena okna neću niti dirati
iza kojih svijetle žaruljice utješne
jer tko bi znao kad ću opet igrati i svirati.

Samo svjetlo svijeće kod mene treperi,
i molitve šapćem, živim u svom Bogu
dok se moja duša u toj ljubavi pepeli
jer ja dobro znam da iz toga izići ne mogu

jer moj Bog je siguran i vječan,
On mi daje snagu i sve druge moći,
s Njime razgovaram jer On nije proturječan
i po tome znam da Božić će mi doći.
09.12.2016. 22:17


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts