Tuesday, December 13, 2016

Hvali, dušo moja, Gospoda



Danas sam, Isuse, griješila,
bila sam kritična i ogorčena,
ali samoj sebi sam se smiješila
kao da sam olakšanjem optočena.

Danas Ti si, Isuse, odredio
da je kraj dugim trpljenjima
jer me ovaj svijet je doslovno obijedio
u mojim požrtvovnim mrtvljenjima.

Danas je sišla s mene grbača đavla,
čak se nasrdiše mučitelji moji
što sam se usudila uniziti stiskanje čavla
odozgora, odakle mi svijet sva moja rebra kroji

pa su čak priprijetili da će žešći biti
ako samo čuju jednu riječ preveliku
i da će me, jadnu, svu poplaviti
ako dopustim si slavu Tvome Liku.

Ja sam učinila kako si me učio.
Dobro si me izvježbao, ljubio i šibao.
Tada, kad je trebalo, snagu si razručio
i kada sam plakala u sebi, Ti si mene zibao.

Uzalud sotona prijeti svojim iskricama
i nije mu jasno odakle mi pravo.
Uzalud mi postavlja i klopke na liticama
kad ja dobro poznam put u nebo plavo.
13.12.2016. 18:41


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts