Saturday, December 3, 2016

Dan dolazi


Nebeske pruge zovu me na ples,
onaj isti koji veže me za mlade dane
kada život nije bio stres,
kad su zapjevale one ptice rane

svakog svijetlog jutra, svake zore
da bih budila se kao nova žena,
da bih odlazila gdje mi pete gore,
da bi s očiju mi spala mrena

s kojom rađala se duša moja,
samo zato da bih imala ja svoju borbu.
To su bili plesovi bez broja,
a ja tražila sam svoju tvorbu.

Jastučasti oblaci od vate
lebde sada na mom putu
da mi brige moje skrate,
da ja vidjela bih uhodanu rutu

kojom vraćam svoju dušu Danu,
Jaslama što spremam ih za slavlje.
Pahuljice sniježne čekam da osvanu,
to je rođendansko pripravlje.

Za taj Dan sam poravnala staze,
pripravila crne noći, svjetlo svijeća,
skrasila se gdje pastiri gaze
i gdje stado malo ima cvijeća.

Mir je na mom putu zauzeo polje,
a ja slavim Boga na visini
jer sam žena Dana, žena dobre volje
koja poklanja se Istini.

U meni se Božić blagoslova rađa,
kamen pada s mojih ramena
koji uzela sam kad sam bila mlađa;
sada osjećam lakoću Isusova bremena.

Majčice, u svemu sam te slušala,
sjećam se svih savjeta koje si mi rekla
i sada sam milost Boga kušala,
i sada sam Obećanu zemlju stekla.
03.12.2016. 07:32


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts