Friday, December 16, 2016

Svjedokinja



Hodočastim, susrete iščekujem
i još hode moji blagoslovi,
i sve sporije i sporije;
istančanost vježbam još i njegujem
i još nemirni mi moreplovi;
“uskoro” mi postaje sve skorije.

Putanja mi strašno zamršena
na moru života i služenja
jer sam sasvim beskorisna,
a još niti pokora mi nije završena
na brazdama morska kruženja
koje sam započela ja sasvim neovisna.

Opet ću se izgubiti u šarenosti,
puna neke vatre usred zime,
s osjećajem ugodne praznine
i, sva sretna, uživati u lijenosti
izvjesnoga mira koji ima Ime,
koji će me povesti iz ove jazbine.

Svaki put su ista moja nadanja,
uvijek zaobiđem velike luke
da me ne bi zadržale,
a i kad je zvijezdam’ vrijeme padanja,
da mi dažde pravednošću, pružam ruke
da mi ne bi zadrhtale

na tom kormilu na kojem se opuštaju
jer je tako prikladno se veseliti
prizorima jaslica i slamice
što mi se s ta noćna neba spuštaju,
a to nebo nemam s kime dijeliti,
zadovoljna što mi skrivena su vrata tamnice

u koju mi iznenada sva čudesna djela hrupe:
nevino stvorenje, a to nisam ja, ni Božje Dijete
nego pukoj je sladunjavosti stigla hora;
iznenada okrećem si kormilo od šarene grupe,
Istina i Milost silaze, ne prijete,
mene vodi Bogorodica, najsvijetlija Zvijezda Mora.
16.12.2016.  15:30


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts