Sunday, December 25, 2016

Novo ime


Prenesi me u krilo svoje, Gospodine,
ma kako to izgledalo u očima svijeta
koji me na kraju uvijek za ime pita.
Opet, i opet u tajanstvu porodi me,
dalje od ovoga nesretnog spleta
gdje jedan umire, a drugi životu hita.

Ne daj mi umu riječi izustiti
jer one su zamka i presuda smrtna
od koje ostajem uvijek u istom krugu.
Udostoj se, Isuse, ponovo spustiti
do dna mojega korita mutna,
skini mi s očiju ljuske i kugu.

Ja sam bez imena, bar ime mi daj,
kod mene nema mjesta za krov,
niti mi oganj negdje se drži.
Jezik mi blato, a stope mi raj
i nije mi dobar ni čamac, ni rov;
u tami Te tražim, a svjetlo me prži.

Moje porijeklo je tako smiješno,
tišina, simboli i malo topline,
nebrižna djeca, siromašni starci;
istina divlja, poganstvo neuspješno,
slavne žene i sinovi tmine,
a onda bezbrojni moji žrtveni jarci.

Djevica Majka me jedina puti
i uvijek u pustinji za njom zalutam,
jer drvlje križeva puni tu prečistu stazu
i, dok se ja spotičem, rađa i šuti
da ne bih propala, da se ne sputam
kako bih prije sretno pronašla oazu.

U Majčinom Te srcu često susrećem,
ali mi nikada neće dati piti te čaše,
znam da ne bi to bila Tvoja volja.
I tko sam ja da u pustinju krećem?
Kada bih tamo susrela očeve naše,
bila bih sigurna, bila bih bolja.

Ti me, Nebeski Oče, uzmi u krilo,
Ti me prenesi, bez imena prihvati;
prijelomno nekako opće je doba
kad ne zna se kako je uvijek bilo.
Ime mi daj, Sina mi svoga vrati,
oslobodi gluha i slijepa roba.
25.12.2016. 04:22


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts