Wednesday, May 3, 2023

Molitva iz adoracije

 


U Tebi se radujem, Gospodine,

u Tebi mi slavno uznesenje!

Kao Majka ljubi me i rodi me

dok prosipaš svoje oproštenje.


Tebi klanjat ću se jedinome,

samo Tvoja, Kriste, živi moja snaga,

samo Ti si spas u svijetu tome

što ga drži Tvoja ruka blaga.


Samo reci ako potrebno je ponirati,

zovi me i vodi gdje su dani kišni;

ili kad je vrijeme suze otirati,

budi Bog mi i moj zalog, Svevišnji.


Među Rane svoje skrio si me

da ne vidi nitko što je očigledno,

svoje otkrio si meni Ime,

Istiniti, Dobri, milosrdno Srce medno.


Maleni su Tvoja moć i Tvoja svita,

Tvoje ludo mudrije od pametnjakovića

i od slavnih zemaljskih elita;

Ti si otkrio mi tajne sluha znakovita


i to što je skriveno na svijetu:
mnoštvo vjernih, nevidljivih duša

i ljepotu crnih gavrana u letu.

I to sve je samo da nas Tvoja ljubav kuša.


Vrabac pronašao na dimnjaku log,

lisice se kriju od vlastite sjene,

ali Ti si tu, Gospodin i moj Bog.

Blagoslovljen svatko tko ne vidi mene.

03.05.2023. 08:23



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts