Monday, May 8, 2023

Zakonita ljubav

 


Grubosti života napadaju slabe,

jakima ne puštaju da znaju

koliko je tužno ono što zagrabe;

i od padova nam dane, noći sastavljaju.


Blažen bio svaki slijepi pad

što nas podučava ljubavnom umijeću;

tamo gdje je nekad postojao samo jad,

svaki puta donio je bolju sreću.


Predodređena je duša koja traži, koja pita,

a ne primiče se rezignaciji mlakoj.

U slabosti nježna, a snažna da skita,

ona podiže se uvijek nevolji svakoj.


Blažen bio onaj dan kad sam promotrila

i taj svijet i život, smrt i svoje pouzdanje.

Moja vjera pronašla je svoja krila

jer sam znala da mi neće nestati imanje.


Da bi jaki mogli laktovima udarati,

mora slabi u sebi zadržati tu snagu

u kojoj se može uvijek dobro nadati

da će pronaći si sreću na nebeskom pragu.


Da me nisi, Bože Oče, nacrtao,

nikad ne bih čula tu sigurnost našu.

Ne bih prepoznala što si meni zacrtao,

da ćeš voditi me na najbolju ispašu.


Samo Ti si, Kriste, u životu tom,

samo Tebe mogu uvijek naći

i odazvati se svakom zovu Tvom

jer mi ne dopuštaš u ponore zaći.

08.05.2023. 18:30




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts