Thursday, May 11, 2023

Rubovima sna



Hladan vjetar na obrazu mome

kao da me razbuditi želi

sada, kad već počela je noć.

Treperave zrake od svijeće se lome,

dopiru do lica, tako smjele

kao da će od njih moje bore dobiti moć.


Smaknuli su moju revnost,

moja bdjenja, moju strast

kojom u sebi ja nosim Krista

s kojim dijelim dušu svakodnevno,

čiji dobro slušam, čujem glas

da mi duša živi bolje, više čista.


Život može biti tako plodan

ako onu svijeću srca ima cesta

što se prije jutra ugasiti neće

jer naš Bog je tako blagorodan

da za svaku dušu ima mjesta,

svakom srcu prilazi sa cvijećem.


Mir dolazi iz dubina

gdje te čeka Otac neba

kao važan dio tijela

koje služi kao popudbina

pa Ga poslušati treba

da se spozna motiv svakog djela.


Smaknuli su krila koja nemam

kao da bi bolio me takav nedostatak,

kao da bi budile se krive čežnje.

Veliko imanje svoje ja pospremam

u nevidljiv život kratak

gdje me na tim dlanovima nose ruke nježne.

11.05.2023. 04:00


 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts