Sunday, May 28, 2023

Rijeka života

 


Sva gorčina nasipala dušu

da otvrdne srce moje,

načinila strašnu sušu

gdje mi molitve se roje.



Propustila oblake je strašne

da poruše razlistano drveće,

stvoreno od ljubavi i nade strasne,

i da uvene mi s neba cvijeće.



Ali Bog moj svoga Duha spusti,

utemelji se u mojoj biti

kao što i oblak bijeli, gusti

čvrsto spaja anđeoske niti



jer je Krist me prvi, prije svega ljubio,

mene načinio, moju čežnju, moju bit;

prvi Bog je mene, moju vjeru stvorio

koja neće nikad ničim sebe skrit.



Bog je Otac prvi bio tu

kao što i posljednji je sišao

da na ovom svetom tlu

svaki stvor bi Svetog Duha disao.



Toga ne zna nitko, ali ipak znaju svi

po svom uskrsnuću što ih čeka

i po Posljednjem se sudu streme ravnati

jer ih nosi vječnoga života rijeka.

28.05.2023. 22:41

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts