Saturday, May 20, 2023

Staza Kristova

 


Ti me rješavaš tjeskobe i straha

koji preplavljuje cijele mi moždane

kad neka luda bunca bez daha

zbog ove duše, Isuse, Tebi odane.



Ti mi popravljaš kvarove,

prastare moje i teške vreće,

da ponesem sa sobom samo darove:

umjesto grijeha, obilje sreće.



Ti me čuvaš iznad provalije,

izvlačiš mi stope iz depresije

kad moje slabo postaje starije,

kad moje ludo čeka represije.



Nosiš me kao lađu na moru

i kao na vjetru jedra

kako bih s Tobom stigla na Goru

gdje Tvoja su drhtala njedra.



Povedi me sa sobom, Isuse Kriste,

da dovrše misli mi svoje dvojbe

jer me ometaju i kada su čiste;

ili me kušaj i dalje za veće borbe.



Pratit ću Tebe zbog ljubavi Tvoje,

zbog Milosti i Tvoje snage

jer sama ne znam puteve svoje,

a sve su mi Tvoje staze drage.



Lakne mi srcu, kamenje pada

i čeznem Ti opet gledati Lice

koje će svijetliti ponad nebeska Grada

gdje doći ću k Tebi i pasti nice.

20.05.2023. 20:53


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts