Monday, September 26, 2022

Labuđa krila



Ostani sa mnom,

potpuno tu,

u tunelu tamnom,

u svome svjetlu.



Budi mi ti,

riječi života,

kolijevko ljubavi,

plodu mi čokota.



Ne odlazi još

jer nisam zrela.

Stih mi je loš,

a dodir sam htjela



labuđih krila

što se odrazuju

kao sirova svila

i put mi pokazuju.



Anđele divni

prelijepa čela,

srce mi dirni,

haljino bijela.



Jer što sada mogu

dok tako snivaš

u našemu Bogu

i dušu prikrivaš?



Umor me dira,

ali ne marim.

U sjeni mira

susret ostvarim.



Ti, slatki čuvaru,

moj blagoslov prati,

prekrasni daru

nebeske paprati.



Znam da sam 'teška'

i narav mi mrka,

ali zbog smiješka

nastade strka



u mome srču.

No, ipak snivaj

da nisam u grču,

u Boga uplivaj.



Bit će na straži

ta poetesa,

anđele najdraži.

Pozdravi nebesa.

26.09.2022. 02:25





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts