Monday, September 26, 2022

Blaženstvo praha

 


Naviku sam stvorila tih dana

da umjesto preljuba u siromaštvu

sve napišem ti za laku noć.

Jedna tema postala je mnogostrana,

stih, terapija i molitva monaštvu,

post i kontemplacija što daje moć,



daje snagu i energiju u postojanju,

u životu koji primiče se kraju.

I taj život vječni primam kao dar,

besplatno i sada još na odstojanju.

Svake nedjelje se poklanjam u raju

pa se vraćam na tu misiju gdje gori žar.



Time hranim duh svoj, svoje tijelo,

zalijevam ga rosom čistom

koja za me padne iz visine

kao piće, kao nektar, kao jelo.

Često jedno smo u Kristu i sa Kristom

što se utjelovio zbog nas u te nizine.



Sve to bacam pred tebe bez plana

iz te milostive ruke od Providnosti

koja me je naumila, stvorila

i nacrtala kao ime nasred dlana,

koja me je otela iz nebitnosti

kad me davno riječju svojom oborila.



Dosadna sam svijetu što mi kritike donosi,

ne pozna me, ne razumije me poput ribe

koja niti pliva, niti zbori.

Duh mi Sveti blaženstvo pronosi,

baca zloduhe u mrtve glibe,

a srce mi tiho plamti i za Boga gori.

26.09.2022. 20:37





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts