Sunday, September 18, 2022

Mostovi



Provela sam sretne sate

na Tvom zavičajnom brijegu

i uz pjesmu što je ljudi skrate

jer je život ovaj sav u bijegu



kao što i ja sam bježala od ljudi

i od prevelike znatiželje u toj stigmi,

označena kao predmet zao ili ludi.

Isuse, sad molim, tijelo mi pridigni.



Imala sam crnu sliku okoline što se valja,

jedva dočekala doba zrelosti života,

a sada Te gledam, svoga Kralja,

kako uspinješ se sa mnom kao uskrsla divota.



Na toj gori što je nalik mi nebeskoj kuli

susrela sam staru ljubav i dječake

koji nosili su cvijeća jer su poziv čuli

djevojaka svijetlih kosa i korake lake.



To je bio novi poziv na slobodu

što je prevelikim slobodama guše.

I, dok Tebi, Kriste, pjevam svoju odu,

Ti im daješ da mi zidove poruše.



Ima tome sto godina jeseni i dana

kada su dozivala me Tvoja zvona,

Tvoja ljubav, uvijek razlistana

kao zvijezde, kao kozmos, kao vasiona.



Taj se univerzum događao posvećenjem,

gdje ne postoje sve razlike u dušama,

kada me počastiš, Bože, i novim rođenjem

među svetima kraj kojih nisam nikad sama.



Isto mi je kao kad sam bila prvi puta

u Tvom Hramu i u tome Gradu,

ali danas moja duša vremenom ne luta,

danas, Kriste, otkrio si meni drugu nadu,



anđela nebeskoga i kneževića mira

koji obećanja nude za svu zemlju ovu

i gdje svaki čovjek tjelesni ne bira

kada traži si slobodu ili neku nadu novu.



To je jedan mali znak za mene,

to je savjest moja koja slavi u tišini

i samoćom uzima od bijele sjene,

anđela čuvara moga, uvijek u blizini.



Mome pomračenom umu utjeha si bio,

i velika pomoć u Imenu svome.

Sada veo si mi istrgnuo, lice razotkrio,

priliku mi dao u zemaljskom okruženju tome



da mi stope zagaze u povratak dolini

koja sva je osvijetljena iz visina

pa se bolje vidi staza prema kotlini

što već nije okušala Tvoje riječi, niti vina.



Modro nebo i rumeni zalazak od svjetla

ostavlja me prisebnu na ovome svijetu.

Odričem se sebe, novih prilika i vjetra

kako dobila bih jakost u zemaljskom letu.



Ti pomozi da se ovaj križ u svemu stopi,

da pod staro doba neke pokore izvršim

jer uz Tebe svako srce se otopi,

pa da mostove izgradim koje uvijek skršim.

18.09.2022. 19:38





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts