Friday, September 9, 2022

Dan za pamćenje


 

Kako bila si mi, Majko, lijepa

kad si došla k meni,

sva u pratnji serafina,

kao da si sami melem i okrepa

svakoj dragoj uspomeni,

poput vina tvoga Sina.



Nisam sanjala te kratkih noći,

ti si bila uvijek tu, na oknu, blizu,

trzajući se na miris moga cvijeća

što se prosijava u punoći

kao ljubav ta i veza nam u Križu

kad nam plodi sjemenje iz proljeća.



Rekla si mi najljepše o tajni

što je nosi kruna tvoja slavna

i pokazala si zorno tko si,

da je srce tvoje dragulj sjajni,

vrijedan svaka truda davna

za sve one kojima i raj donosi.



Moja duša ne može te ostaviti

jer si posvuda u mom životu

i u mojoj biti kraljuješ iz tiha.

Samo ti mi možeš otvoriti

uska vrata u vječnu divotu,

nedovoljno opjevanu siromaštvom stiha,



Golubice Duha silna,

nevero i povjetarcu srca moga,

tako oštra i umilna,

kao najvjernija učenica Krista Boga.

09.09.2022. 12:22

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts