Thursday, October 14, 2021

Sjemenka vječnosti



Dobro je doba, dobro je vrijeme,

stabilno, toplo, a tako svježe.

Dugo će, dugo svakovrsno sjeme

lebdjeti zemljom dok sunce liježe.


Dobro je biti, živjeti Tebe, o, Bože moj,

i Tvoju milosrdnu volju za mene.

Ti vodiš u božanski život svoj

čitavu zemlju i ljude, i večeri snene.


Ti činiš da niče iz prašine svijet,

da nestane smrt pred životnom snagom.

Jeseni plod, proljeću cvat, a ljetima cvijet.

Rođenjem svojim zimu mi činiš blagom.


Sanjaš me, sanjaš i žeđaš me sresti,

sretan tko ljubi i tko se daje.

Blažen kamenčić na onoj cesti

na kojoj Ti sunce i zvijezde sjaje.


Odlaze proljeća, već zima je tu,

a bablje se ljeto raskošno nosi.

Zauvijek nosim tu duševnu odoru,

zauvijek Srce me Tvoje prosi.

14.10.2021. 18:11



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts