Wednesday, October 20, 2021

Hvala ti, anđele



Hvala za ljude, Isuse slavni,

hvala za sluge što u Tebi žive

kao Tvoj neodvojivi žar.

Svi su uz Tebe, kao i Ti, pradavni,

diče se lijekom za neizlječive.

Daj da im budem isti par



kako bih i ja mogla i znala

čitati Riječ u srcu Tvome

što stiže uvijek u pravo vrijeme.

Još nisam haljine oprala

u krvi Tvojoj, jedini Dome,

još uvijek ne sadim dobro sjeme



i ne znam što bih bez anđela sjajna

koji me puti u noćne sate

provjeriti opkop i duševnu stražu.

On meni kazuje što meni je tajna,

on mi otkriva važne late

cvijeta što ima mi boju najdražu.



Hvala, Kriste, na ljubavi silnoj

što se zrcali na mojoj duši

kao da s njime sam isto.

Hvala na plodnoj rijeci i mirnoj

čija se ljubav nikad ne sruši,

čije je srce za Tebe čisto,



a koja kola u veni mojoj.

Volim Te, Isuse, čitavim bićem

i njega u Tebi posebno štujem.

Anđele, divim se vjernosti tvojoj,

radosno častim se tvojim pićem

i dobro te, dobro često čujem.

20.10.2021. 03:30



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts