Monday, October 18, 2021

Na rukama Neba


 

Dobru mjeru, obilatu

zdravih misli želim

da me u daljine vode,

da ne gledam ruke Pilatu,

da se ne razdijelim

kada nadolaze ode.



Povjerenja punu mjeru

Tvojim ispunjenim nakanama

što me poput zagrljaja nose

sipaj, Kriste u tu moju vjeru.

Neka bude kako hoćeš među nama,

žrtveniku nek se suze rose.



Ionako moje ode moje nisu

nego Duha Tvoga plam

što ga nespretno bilježim

dok se pentram po tom klisu

da poučiš mene, znam,

da od ljubavi ne bježim.



Iskustva su već raznolika,

sazrijevanje mi blažen čas,

nagrada je neizmjerna.

Žena nije samo simbolika

već sa Zaručnikom putuje u spas,

kao čovjek snažna, poput djece smjerna.



Ne moram se sobom boriti,

lađom s obale i pučine,

ništa posebno mi ne treba.

Zemlja plodna, to si, Riječi, Ti

koja silaziš u sve dubine

snagom zaljubljena Neba.

18.10.2021. 20:43



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts