Sunday, October 24, 2021

Staza Obećane zemlje



Kada kažem „samotnost”, „samoća”,

ja ne mislim reći da sam sasvim sama.

Božja pustinja mi je svojina i kakvoća,

moji nameti, moje svjetlo, moja tama.



Pustinja je zato jer sam u divljini

svoje ljudske naravi u meni.

Nalazim se Bogu u svojoj dubini,

sjedim Kristu podno drva, u njegovoj sjeni.



Kada kažem da sam sama, to je susret s krimenom

što je poput zvijeri na me srdit, neprekidno ljut.

Sve što imaju i drugi ljudi, poklapa se s mojim imenom

što ga nosim, što mi smeta i što stane na moj put.



Kad mi duša sama, tada mir u meni vlada

što mi daje uvida u sve grehote i sve mane.

Druge duše svijeta više guraju i moju, ona strada

u tom društvu koje griješi na sve strane.



Pustinja je rijetko naseljena ljudskom biti,

ona može biti carstvo zloduha i hijena,

ali mnogo vode s Neba može uvijek piti

jer je uvijek pregolema žeđa njena.



Tu sam jača, bar ponekad sebe vidim bolje.

Ispred Boga sama, ja u sebi nemam pravde,

nemam pravednosti dosta, one dobre volje.

Nikada ne želim pobjeći odavde



dok ne spoznam onu kotu gdje mi duša griješi.

Svete duše ovdje dobro znaju grijeh presjeći,

oni su mi uzor, Bogorodica se smiješi,

vodi mene tamo gdje ću svetost sebi steći.



Kada kažem da sam sama, Bog u meni stoji

i sva sveta Crkva u mom srcu siguran su spoj.

Ono društvo svijeta samo materiju broji

dok u Duhu Svetom ima sasvim drugi zbroj.



Zato svijet se buni, zato zemlja peče

jer ne ljubi Boga u Njegovom Zboru

u kojem se čuje sve što Krist nam reče,

da pobijedio je svijet i zemaljsku horu.

24.10.2021. 11:38



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts