Sunday, October 3, 2021

Jedna kaplja Vitezove Muke


 

Moje crvene su koprive u cvatu

što je preuzeo na se boju purpura

i nijansom plava neba prošarana.

Bogataši uvijek su u nekom ratu,

a siromah sretan život gura

dok još nije opći požar dana.



Nije meni što Te žele utihnuti,

ništa novo na toj cičoj zimi,

već su nezgodni ti nervi starosti

koji su mi u genome utisnuti,

koji cvatu na polarnoj klimi

kao gubitnici uslijed silne jarosti.



Kada pukne link na svjetskoj mreži,

čitava se zemlja svome domu vraća

kao što je duša moja vratila se k meni

gdje ju čeka Vitez koji nikada ne bježi,

koji sve račune tuđe plaća,

mada često gleda zločine u sjeni.



Ti si meni dao da uzraste moja kob

gdje svi kažu da to nikada ne boli

kad preuzimaju profiteri vlast.

Živi dobro, daleko joj grob,

neprekidno blebeće i moli,

i ometa svima zdravi rast”,



govore mi zlodusi u glavi.

Bože, zašto pjesnikinjom me učini

ako ne zbog ljubavi u letu?

Brata sunce čekam da se javi

dok me čegrtuša ganja u pličini,

dok se riječi sapliću i pletu.



Da mi ljubavi te Tvoje nema,

boljelo bi puno češće, puno jače.

Gledala bih, čula puno gore zvuke.

Proganja me k tome još i anatema

što je zlodusi ti za mene zakvače

da ja spoznam kaplju Tvoje Muke.



Ti si Onaj koji prati moje duhe,

koji cvate pustinjačkim latima,

koji za me kreće radosno u boj.

Taj si koji poji moje klijetke suhe

da se tope raznobojnim cvatima,

Viteže od neba, Bože moj!

03.10.2021. 23:03







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts