Friday, October 22, 2021

Zbog svega, Isuse


 

Tvoje sam dijete, sin Tvoje škole,

Tvoga učiteljstva i molitve divne,

posinak Ti riječi što ne venu.

Moje usne samo Tebe uvijek mole,

mada ponekad su malo kivne;

moje srce nosi čvrstu stijenu



i na njoj sam započela gradnju.

Ima oblik i dimenzije križa,

nevelika, prozirna je poput stakla

i na njoj temeljim svaku sadnju

od koje tu postajem sve niža

i koja me štiti od duhova pakla.



Uvijek postoji ta slutnja da Ti ne znaš sve,

onu žarku odanost za Tvoje staze,

ovu bijedu zakonskoga neposluha

što navali na me kao vile zle

pa sve mislim nek me zgaze,

uvijek imam Tvoga Sveta Duha.



Često mislim, mada nemam čime,

da mi ljubav vječna pamet nudi

da ja krenem k Tvojoj Mudosti

koja daje snagu da se nosim s time

što me čeka, zove, što me žudi;

to je poziv Tvoje svete nužnosti.



Uvijek mene prate svi afekti, osjećaji

kakvi ikada su valjda postojali tu,

koji dodaju mi ulja, slatke Hostije i meda;

od toga mi nadolaze podsjećaji

i na ljubav, i na sreću, na nostalgiju

jer me Tvoja ljubav prati, gleda.



Neiscrpna potraga života moga

vodi me na pute koji nikada ne staju,

preširoki za svu moju snagu

sve dok ne pokažeš sebe, Boga;

tada znam da savršenom raju

dodajem i žrtvu, zahvalnicu blagu,



i da raste vječno Ime Ti u svima,

svi su Tvoji sinovi i kćeri sa mnom.

Kada god naviještam ili molim,

usklađujem se s Tvojim svetima

i sa umaklima ponoru pretamnom;

i zbog svega sve Te više, Kriste, volim.

22.10.2021. 19:52











No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts