Saturday, September 18, 2021

Tajni savjet



Možda nikad nije bila ova nota

tako uspavana, tako snena,

sretna, tužna, vedra ili mračna.

Nije blizu Sveta Oca Sabaota

kao da je umorna i lijena;

nije blizu niti svoda oblačna,



mada svemu sad se divi,

i životu, i toj poniznosti

koja srcem njenim vlada.

Lijepo li je kad se živi,

kad je Bogu puna potisnosti

duša njena uvijek ili sada.



Znam Te, Kriste, Bože moj,

evo, tu sam za sve dane.

Tek toliko da se zna.

Velik je i sjajan naum Tvoj

da mi kazuješ za bezdane,

za sve prilike od zla,



da me držiš podalje od toga

što je štetno za moj spas.

Dovoljno je zavjet poduzeti tami

gdje se nađe istinskoga Boga,

gdje se ćuti svak od nas

kao slog u nekoj drami.



Lijepo li je, blažen bio čas,

kad se duša nada i podnese

sve što vodi je u raj.

Jao kome nepotreban spas,

tko iz srca rat iznese

pa na njega stigne zmaj.



Jao bijedi koja traži pravde

pa još čini sebe pravednikom;

jao nama u tom svijetu.

Ali ne ide se sad odavde.

Činim sebe nasljednikom

da popratim Djevu svetu



i da u njoj nađem svoju mati.

Jedan savjet mi je dala

za života moga dok je bila;

samo jedan da ga srce prati.

Štitila me, sve je znala,

nikada me nije ostavila.

18.09.2021. 18:48





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts