Thursday, September 2, 2021

Pomazanje Ljubavi

 


Čekat ću na plodnost ova vremena,

čekat ću na tebe, sveto doba

da ti sve prepustim, da ti se prinesem

poput dobra, čvrsta zimska sjemena

kojega je puna duša i prepuna ova soba,

da ti trud od sretne godine iznesem


kako pružila bih Tebi, Bože, onu priliku

za koju me strpljivo Ti čekaš već odavno:

da od mene dobiješ Ti otvorene ruke

kako pustio bi me da prerastem u Tvoju sliku,

kako dao bi mi sveto svoje Ime slavno

što ga spoznajem na mjestu Tvoje Muke


gdje si pozvao me kroz dolinu smrti proći,

s Tobom umirati svemu svjetskom zlu

i pobijediti u sebi zločine i strasti.

Radi svega toga moram bliže k Tebi doći,

blagovati svaku Tvoju Tajnu neopisivu,

uzeti od Tebe Sveta Duha radi ljudske časti.


Pomazanje tražit ću od Tebe, ljekovitu travu,

ulje na svom čelu i znak križa Tvoga

da se utisneš u moju pamet i u moja djela

jer se često i ogriješim na tu našu javu.

Neka izliječi me ljubav Tebe, moga Boga,

neka otvori se srce moje i duša mi cijela.


Tijelo Boga, moj živote i sva moja srži,

Krvi Krista što me milošću napajaš,

Ti si lijek moj i sva snaga koja drobi krime

da me zlodjelo ni jedno nikada ne sprži.

Sjedinjenje želim s Tobom, Kriste koji me osvajaš,

da ja spoznajem sve dublje Tvoje sveto Ime.

02.09.2021. 20:37



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts