Wednesday, September 8, 2021

Samo jedan pogled



Sveta Marijo, Majko Božja, kako si danas bila lijepa, sva u cvijeću!

Vani pljušte ratovi, a oko tebe samo mir, milosrđe i odanost.

Jednom sam propustila tvoje slavlje iako nije bilo pravoga razloga za to. Ispovjedila sam se, izmolila pokoru, ali nije to bilo u nekom savršenom redu; nedostajalo je još nešto. Znala sam da je moje pokajanje više nego dovoljno za odrješenje grijeha. Ipak.

Došla sam sljedeći put pred tebe s jednom bijelom ružom, s jednim nježnim pupoljkom koji je bio pažljivo umotan u poseban papir za omatanje cvijeća.

Došla sam ti zapravo s one druge strane tvoga Oltara, vrlo diskretno i brzo ti prišla i polako odložila tamo tu nježnu ružu, pred skute tvoje haljine, pokraj križa na kojemu je Gospodin širio svoje ruke, promatrao vjernike i opraštao.



Sad mi se čini da ti je u oku zasjala suza u tom trenutku. Kao da si primila moj dar za tebe s nekom sućuti i razumijevanjem.

A to je bila jedna takva obična gesta s moje strane, neznatna i jednostavna.

Izmolila sam Psalam.

Imala sam tu potrebu bez nekog dubokog razmišljanja, a čitav je doživljaj izgledao puno dublji nego što bih i pomislila, tako dubok da se ne može izreći samo nekim obrascem.

Milost se posipavala po meni, a ja kao da uopće nisam bila toga svjesna.



Inače, tih sam dana bila u velikoj nevolji.

A ti si mi ukazala razumijevanje i blagost. I te nevolje su prošle. Vrlo brzo.

No, meni je već i prije toga bilo svejedno, postala sam ravnodušna na sve neprilike. Sada bih rekla da si me ti utješila. Utješila si me istinom, Radosnom viješću.





Vani je sve puno sukoba i nereda.

Nije ni čudo da se to osjeća i doživljava kad čovjek živi na tom svijetu, sav smeten i izgubljen. Ljudi ne znaju niti izreći svoje misli i nevolje, zbrku u svojim srcima i u svojim glavama.

Da su te barem samo pogledali danas, onako milostivu i lijepu, sve bi im se odmah okrenulo na bolje. 08.09.2021.





Gospodin je pastir moj:
ni u čem ja ne oskudijevam;
na poljanama zelenim
on mi daje odmora.
Na vrutke me tihane vodi
i krijepi dušu moju.
Stazama pravim on me upravlja
radi imena svojega.

Pa da mi je i dolinom smrti proći,
zla se ne bojim, jer si ti sa mnom.

Tvoj štap i palica tvoja
utjeha su meni.”
Ps 23,1-4



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts