Sunday, September 12, 2021

Blagoslovi suzne doline

 


Zlodusi su, Kriste, opet stigli

na ta moja rasklimana vrata

što se jedva drže čvrstoj staroj cigli.

Duša molila Te uslišanja nepoznata


jer ja ne znam druge stvari

koje nisu tema sveta obraćaja

već prepoznam samo gdje su sveti dari.

Što da molim sred ta remećaja


što u mojim venama već dugo vlada?

Blagoslivljaj, rekao si, i svom svojom snagom,

sve dok ne zadrhti tvoja brada

i dok ne prosuze oči pred ikonom dragom.


Ništa ne razumijem, to je duši mojoj stres,

mnoge riječi ovdje čitam naopako.

Čak doživim i osjetim tuđi bijes,

sažaljenje dođe meni samo tako.


Ako griješim, a siguran mi zaključak je taj,

Ti mi, Kriste, Bože, ravnaj krive crte

po tom što je moje srce za Te blagi raj,

kraljevstvo nebesko što ga ove riječi prte.


Blaga, sveta Majčice ti moja,

sad za mene moli jače

jer te svete vode ima i bez broja,

jer mi molitve ti puno znače,


čak toliko da za te sam od razuma biće

jer mi daješ darove od Mudrosti,

razumijevanja za sve što mojoj duši sviće,

makar kad i nema smisla, moja Nevinosti.

12.09.2021. 14:49




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts