Thursday, September 9, 2021

Ljubav je vječna


 

Tu sam, pored Tvojih skuta

da bih čula svaki šum,

da bi pronašla me sudba kruta,

da bi bistriji mi bio um,



srce mog života, moja duša

što joj rijetkih slika padaju sve kapi

dok Ti riječi slatke sluša,

dok joj pamet kao vrela voda hlapi



usred kiša svakojakih, bez pomoći.

Slušat ću Te, Kriste, Tvoje vječne riječi,

sve dok ne otmu me duhovi od ponoći,

sve dok neka Tvoja riječ mi slušanje ne spriječi.



Tada pijeskom pratit ću Ti stope,

tada žalom gacat ću po sluhu

sve dok mi se boli, smetnje ne rastope

u Tvom ognju, u Tvom Duhu.



To će biti sjedinjenje konačnice,

to će biti ušće mojih rijeka,

završetak životne mi koračnice

gdje me prima Tvoja Duša meka.

09.09.2021. 20:15





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts