Wednesday, September 29, 2021

Moj Anđele


 

Anđeli nebeski,

anđeli Gospodnji,

sva ih je sila.

Povijesni, epski,

uvijek u pohodnji

što vjernom je mila.



Uvijek si mi tu,

Anđele, čuvaru moj,

kao snažne ruke.

Liječiš mi brigu,

daješ mi znaka veliki broj

i sve to bez buke.



Uvijek te znam

po djelima tvojim,

po blagoslovu Boga.

I nikada sam

na putima mojim,

ti ljubav si stoga.



Anđele, Anđele moj,

što da ti prizna

duša što voli?

Ti si pomoć za boj

i protiv zla,

i uvijek te molim:



ostani sa mnom,

tako vjeran

i nebeskih čina.

Ti hodiš za mnom,

velik i neizmjeran,

protiv opačina.



Štitiš mi dušu,

čujem te uvijek,

budi mi blizu.

Dok vjetrovi pušu,

za sve si lijek

u životnom nizu.



U odlučnom času,

ti me odvedi

daleko od zla,

ka vječnome spasu

tad me povedi

da sretnem te ja.

29.09.2021. 07:58











No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts