Sunday, March 3, 2019

Radosne suze



Želim Ti život svoj opisati
da Ti pokažem zahvalnost svoju,
Zaštito moja, Bože moj,
jer kako bih milost Tvoju narisati
i kako bih spoznati ljubav Tvoju
i uslišanja prevelik broj,

ali Ti sve to već odavno znaš,
Ti mi se smilova, dobri Pastiru,
već od utrobe iz koje potekoh;
djela moja i riječi mi opravdavaš,
sebe mi daruješ da živim u miru,
a ja Ti ljubav Tvoju prorekoh.

Zbog svih onih dana kad sam Te tražila,
ja kriti ne mogu svoje radosne suze,
kad bijah napuštena i sasvim sama
pa ne znadoh Desnicu koja me snažila
dok Ti mi ne polomi te tijesne uze
pa tada raskinu se od mene tama.

Čuješ li, Uzdanice moja, stihove moje;
vidiš li, Utjeho, moju zahvalnost
i radost, i svjetlo srca moga?
Ja pjevat ću dušom nježnosti svoje,
u srce ću staviti stečenu stalnost
i hvaliti Tebe, mog jedinog Boga.
‎03. ‎ožujka ‎2019. 05:09:56

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts