Monday, March 11, 2019

Jutarnji prinos


Gromovita riječ je Tvoja,
slavni Govorniče srcima vjernim,
daždi usred munja
poput nepregledna roja
spoznajama smjernim,
nikada ne kunja.

Tko Te ne bi čuo, poslušao,
slavni Gospodaru, Bože moj,
tko Ti ne bi ustreptao
kad bi reći pokušao
Tvoju riječ? Taj Ti nije soj,
nikad ne bi protepao.

Šapućeš mi riječi jasne
da ih vičem svima,
slatke riječi zakonika svog
da mi budu sasvim glasne,
da se uspnem krovovima,
da pokažem to je Bog,

to je Onaj koga slijedim
jer je tako jak i slavan
mome umu, srcu mom,
bez kojega ja ne vrijedim,
kome nitko nije ravan,
drugi nitko svijetu tom.

Utjeha je meni Tvoja riječ
i taj put po kojem tapkam,
slušajući zakon jak
što mi sladak, što mi mliječ
i srčika na mladim stapkam',
što će jednom slijediti ga svak.
‎11. ‎ožujka ‎2019. 05:37:59

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts