Friday, March 29, 2019

Molitva pod strehom


Čeznula sam za dvorima Tvojim,
za tom kišom poljubaca raja,
ali doći tamo mnogi nisu dali.
Našao si mjesto u čežnjama mojim,
bio si mi bliskiji od svega sjaja,
ali su mi hvale moje pohvatali

pa ih izokrenuli sve naopačke.
Ogorčena bijah kao malo tko
i zazivah Tvoje slavno Ime.
Ti mi dade na te ruke moje nejačke
više nego pučje ono nebesko,
Tebi živjela sam svojim svime.

Tebe sanjala sam srca otvorena,
slavili smo skupa u nemoći mojoj;
besjede smo održavali na skupovima
koji prečesti su bili kao želja ostvarena,
a ja nisam dostigla ni zemlji svojoj,
niti domu zlatnome na stupovima.

Za Tobom još uvijek jedva hodim,
mada kao da sam slijepa duhom,
često pođem, klecnem, padnem,
ali u Tebi se uvijek preporodim
jer me nadaruješ svojim ruhom
da Ti još i veću slavu dadnem.

Pjesma bolesnika, to je naša kob,
molitva pod strehom gdje sve leti
kao život ovaj, daleko od svijeta. 
Još prečesto ne znam koja li je dob
dok me Tvoja ura ne podsjeti
da sam srca Tvoga meta.
‎29. ‎ožujka ‎2019. 21:56:14

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts