Tuesday, May 10, 2016

Raj


Svaki dan Te hvalim i Tebi zahvaljujem,
svaki dan promišljam Te u molitvama svojim;
svaki dan za onu riječ Ti strahujem,
svaki dan zbog Tebe za istinu se bojim.

Uvijek iz početka moje staze k Tebi počinju
i svaki dan su više čiste i sve više jasne.
Svaki dan sve teže mi se misli začinju,
svaki dan sve teže su mi one riječi časne

koje treba slijediti u životu i djelu
jer me odvaja moj put da od svega se opraštam.
Svaki dan Te pitam u zoru bijelu
što je potrebno učiniti da tugu ne ispaštam.

Svaki dan sve više učim od nježnosti Tvoje,
a sve teže bijeda ljudi moje srce para.
Svaki dan svi greške i sve grijehe broje,
svaki dan mi zbog nas sviju duša izgara.

Svaki dan sam Ti sigurnija u povjerenju
koje dajem i za koje ne znam nikad kraja.
Svaki dan se predajem tom istom određenju
od kojeg sam pričvršćena na krilima raja.
10.05.2016.  06:05







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts