Monday, May 23, 2016

Corpus Christi



Kada Te želim,
kada Te sanjam,
Ti si meni oslonac za sve
pa Te dijelim,
pa Ti se klanjam,
pa Ti meni dolaziš u sne.

Kada blagujem Ti Tijela,
kada ispijem Ti Krvi,
Ti mi daješ od svoga života
pa ja s Tobom imam dijela,
pa Ti mene nosiš prvi,
pa si meni kvaliteta najveća i kvota.

Kada naokolo grmi, sijeva,
kada zli napadaju dusi
i kad vreba iz podzemlja zmija,
Tvoja snaga daje meni ogrijeva,
Tvoja kruna moju snagu brusi,
mene brani sveta Euharistija.

Ti me gledaš i tiho promatraš,
moje napore i moju molitvu,
nečujno me spašavaš od boli;
nevidljivo me plaštem omataš,
daješ mi u ruke anđeosku citru
koja svira mjesto mene, pjeva i moli

prošnje razne, zahvalnice silne
za sve ono što me sačinjava
tako blaženom i sretnom.
Mene krijepe Tvoje riječi umilne,
muka Tvoje duše tad u meni obitava
kao melem u tom zajedništvu sjetnom

jer mi ime Tvoje, Kriste, srce snaži
i jer molitva iz moga srca Tvoje rane blaži.
23.05.2016. 04:26


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts