Saturday, May 7, 2016

Korakom svetim po vodi života


Kada Te pitam o miru, ne daješ mi ga;
kada Te tražim po vrletima, daješ mi mir.
Kada Te tražim spas, dodaješ mi briga,
a kada me umore brige, prirediš mi pir.

Kada Te ne pitam ništa, šalješ me dalje,
dalje u ovaj svijet na puteve strme;
šalješ me ravno u velike đavolje ralje
gdje Tvoje riječi uvijek najjače grme

i gdje Tvoj glas niti za mene utješan nije.
Tada Te zaboravljam iskati pomoć,
a znam da si uz mene bio davno prije;
tada me ostavljaš kao da nemaš moć

već od mene očekuješ ipak nemoguće.
Znam da me šalješ da Ti opet priđem
i otvorim za Tebe svoje dlanove vruće
i da takva hrabro još dublje u ralje siđem

i da više ne zaboravljam ni časa na Tebe
makar mi odjednom bile predodžbe krasne
i makar me mržnja svijeta više ne zebe
jer i tada su Tvoje namjere još više časne.

Znam da je život uz Tebe ponekad muka,
i kad mi se čini da je sreća svijeta lijepa
i da je ta sreća od Tebe pružena ruka,
ali Ti me ne puštaš da opet postanem slijepa.

Moja me majka uči kako životom koračati,
a ona je i Tvoja majka oduvijek bila;
ona mi je Tvoj dar koji se ne smije bacati,
ona je Tebe svetog mojim Bogom iznjedrila.
07.05.2016.  07:15





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts