Wednesday, May 25, 2016

Grešnica


Sada, bez očaja i distantno,
gledam prošlo s poštovanjem.
Vrapci cvrkuću rezonantno
s mojim srcem i školovanjem

koje si mi priuštio u vremena zla.
Ni tada nisam bila neprijemčiva,
za cvrkutanje niti malo gluha;
nisam bila strogo nepromijenjiva

i sjećam se dobro duboke utjehe
što mi je pružahu kao i sada.
I sada sjedim ispod strehe
dok mi u duši onaj nemir vlada

koji se nemirom ne bi smio zvati
jer to je želja, želja za rajem
što ga ne prestajem snivati
i još više i češće se kajem.

Isto je bilo kao i sada,
o Tebi, Kriste, znam ono isto:
da mi se raj tiho prikrada
i da znam što je srce čisto.

Želim napisati nešto važno,
neizrečeno i upamtljivo,
ali ništa osim Tebe nije snažno,
istinito, vječno i plamtljivo,

zato daj mi samo riječ, samo artikulaciju
koja vrijedi i za ptice i za ljude.
Bezgrešnost vrabaca pruža mi anulaciju,
moji se grijesi pred njima bude

i sretna sam, zaista sretna
što mi daješ odriješenje i kajanje
i još više sam poletna
jer svetost u Tebi je jedino trajanje.

Hvala Ti za slobodu volje da pogriješim,
po tome sam čovjek i sveti entitet
i jer moguću moju grešnost s Tobom riješim
kada vječnost je blizu kao i ovaj svijet.
25.05.2016. 06:05



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts