Tuesday, May 31, 2016

Prijekor


Zar da ostavim te, majko, u neznanju,
zar mi ne znaš pute i odgoja svoga
kojim si posvetila mi stanicu najmanju,
kojim si me vezala za našega Boga,

a bila si slabo svjesna svojih rezultata?
Tvoje zadovoljstvo mi je bilo jasno vidljivo
i tvoj trud da ostaviš mi zlata i dukata
prije no što pobjegneš od mene stidljivo

kao kakav anđelak na pragovima svetosti
što ga meni Bog učini velikom ljepotom
i koji je gledao me punom snagom uzetosti,
odgovarao za mene čitavim životom.

Zašto sada čujem prijekore ti, oči skromne,
jer me nema tamo kamo si me uvijek slala;
zar ti ne znaš da su moje misli pomne
baš zbog svega što si meni dala?

Ne brini ti za na naš hljebak, ali moli;
moli za sve nas koji tvoje smo potomstvo
samo zato jer ti puste suze proli;
suze proli, ali sada primi nam poklonstvo.
31.05.2016.  21:01


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts