Sunday, December 24, 2023

To je stvarno Božić


 

Jedino ćeš, dušo, ti

razumjeti ovo.

Cijelom naraštaju Bog se sveti,

postavio svima magareće slovo.



Još nam reče da je privilegija

što se magarad i bogu klanja.

Kako neće kad ga drži legija

zloduha što više sfere sanja.



Nisam mogla, nisam, biti tu.

Meni Krist je zlato dijamantno.

Još mi traže blaga i svojinu,

i da prosim, rekoše šarmantno.



Odlazim jer nepovrat me grli,

sve je skupo, a besplatna ja.

Kada nađemo se, brate vrli,

slavit ćemo pa će stići nam harmonija.



Ljubit ću te kao Majka

pa nek pukne magarad i jarci.

I, zbog jednoga je na sve hajka,

svi nastradaše k'o Božji janjci.



To je Božić, to je zaista rođenje

moga tijela, vjere i sve naše ljubavi.

Tijelo Kristovo se slavi kao pohođenje,

Bog se smilovao, poravnao put je grbavi.



Hvala, Isuse ti, zlatna školjko moja,

vječno budi slavljen ti i hvaljen.

Ja te ljubim, ja sam uvijek tvoja,

makar slavim sama s velikim daljem.

24.12.2019. 21:38



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts