Sunday, December 31, 2023

Poziv iz Jaslica



Rado srce bih pospremiti

izvan tijela svoga,

na tvoj razapeti stup

te bih ga opremiti

blagoslovom Boga

da postavim nas na kup.


Često mislim da si usamljen,

da po tebi vjetar brije

kao pustinjskome domu

što na oknu stoji uramljen

i još poput svetinje se vije

u tom sunčanome lomu.


Malo nas je izabranih, svetci poje,

među pozvanima na Golgotu

svakog dana, svake nove zime.

Ipak nađemo se i mi dvoje,

makar nespretna sam tom životu,

a još zbore za me neko drugo ime.


Isuse i Kriste, Bože moj,

kako da ti pjevam hvale,

kojom notom ja, bez glasa?

Bolje da sam samo broj,

samo da se ne sažale

kao da su nešto iznad spasa.


Drvo tvoje mi je draže,

jasle kao trina ili sijeno,

ugodno je tako blizu biti.

Djeva lijepu riječ mi kaže

jer je uzneseno srce njeno

koje nitko ne može zaustaviti.

31.12.2023. 03:22 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts