Thursday, December 21, 2023

Dubina duše

 


Sile neke bizarne i slabe

teže naći izgubljeni ključ,

iz srca mi greške vabe

kao da je ono malen struč



mlada proljetnoga cvijeća.

Ali za te, prijatelju dragi,

uvijek tinja, plamti svijeća,

to je trajni spomen blagi



što ga nikad ne zaboravlja

moje tijelo, sve što mene čini,

jer te dušom ne zapostavlja,

niti, kao uvijek, ljubav hini.



Jer zbog tebe volim ljude,

ljubim Boga bolje, blisko,

mada često sanjam sprude

na kojima tlo je sklisko.



Znaš me, ne moram ti reći,

neku vrst slobode sanjam

kojom želim brzo prijeći

k srži Boga da se klanjam.



Često ometači dižu brade,

jer sam smetnja svojim likom

pa izmišljaju i dodatne parade

kada ne može se reći krikom,



mada zvučnost im ne fali.

Odlazim u druge sfere

jer sam gluhi nijemak mali,

skrećem s teme u afere.



Kažu kriva moja plemenitost,

kriva duševna mi tempera

koja preskače vremenitost,

stari nervi kojih nema zera.



Znaj za radost i mir s Kristom

jer to jače je od svake noći;

za nas plamtim snagom istom,

bilo gdje da moram poći.

21.12.2023. 02:36



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts