Thursday, December 7, 2023

Duh rođenja

 


Sreća sjedi tu, na križu mome

na kojeg se nikada ne žalim

jer već utječem se križu Kristovome

što ga tražim i do vijeka hvalim.



Pouka je moja šiba Boga,

Otac šiba sina kojeg voli.

Ljubav su mi muke Krista moga

kojemu se duša klanja, kojeg moli.



Marija će dati, Majka koja liječi,

sve što meni potrebno je u životu.

Hvala ti za sve što daješ Sinu, Riječi

da u sebi čuvam biserja divotu.



Bez tebe mi, Bezgrešna ti Djevo, nema lijeka;

nikada me ne bi bilo u naručju tvome

da me nije našla Isusova sudba prijeka

tu, na zemlji ovoj i u gradu tome.



Blaženi mi dan i časak pohođenja

kad me Otac baci da potražim Sina.

Novi slavim davni duh od porođenja,

obljetnicu kada stvorio je meni mlada vina.

07.12.2023. 17:07







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts